Regulamin uczestnictwa w warsztatach oraz zakupu biletów

1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady uczestnictwa w warsztatach, zwanymi dalej:
Warsztaty oraz zakupu biletu na warsztaty, jak również informacje dotyczące anulowania
zamówienia i prawa odstąpienia od umowy a także zasady składania reklamacji.

2. Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
Sklep – sklep internetowy funkcjonujący pod adresem https://szkolenia.joannahalaj.pl 
Użytkownik – osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu w Sklepie.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego). Wszelkie regulacje dotyczące Użytkownika dotyczą również Konsumenta, chyba że w Regulaminie wskazano inaczej.
Organizator/Sprzedawca – Fundacja Instytut Zdrowia Psychosomatycznego; Mikołaja Kopernika 18A/11A, 35-002 Rzeszów, Polska; NIP: 8133861892
Warsztaty – usługa polegająca na przeprowadzaniu przez Sprzedawcę warsztatów zgodnie z opisem zamieszczonym w Sklepie, którą Użytkownik może nabyć od Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

3. Podmiotem organizującym Warsztaty jest Joanna Hałaj i Edyta Dedek. 
Warsztaty prowadzone są pod działalnością gospodarczą Fundacja Instytut Zdrowia Psychosomatycznego; Mikołaja Kopernika 18A/11A, 35-002 Rzeszów, Polska; NIP: 8133861892.

4. Warsztaty będą odbywały się w dniach i miejscu ustalonym przez Organizatora.

5. Wszystkie Warsztaty są szczegółowo opisane na stronie: https://szkolenia.joannahalaj.pl

6. Sprzedaż Warsztatów dokonywana jest bez logowania Użytkowników.

7. Stronami umowy sprzedaży Warsztatów zawieranej za pośrednictwem Sklepu są: Sprzedawca oraz Użytkownik.

8. Ceny Warsztatów znajdujących się w Sklepie są cenami netto i podane są w polskich złotych.

9. Sprzedaż za pośrednictwem Sklepu odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego wyłączenia sprzedaży z przyczyn technicznych.

10. Informacje o Warsztatach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks cywilny). Informacje te wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

11. Po podjęciu decyzji o uczestnictwie w Warsztatach Uczestnik, żeby móc wziąć udział w Warsztacie, zobowiązany jest opłacić swój udział w celu potwierdzenia rezerwacji miejsca. Podana kwota, o której mowa w pkt. 18, zawiera opłatę za udział w danym Warsztacie, nocleg i wyżywienie. Użytkownik może dokonać rezerwacji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz wpłatę pełnej kwoty za wyjazd. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie internetowej https://szkolenia.joannahalaj.pl.

12. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego i dokonanie przelewu oznacza, że Uczestnik Warsztatów zapoznał się z niniejszym regulaminem, informacjami o Warsztatach na stronie internetowej https://szkolenia.joannahalaj.pl oraz opłatą za Warsztaty i w pełni je akceptuje. Uczestnik po dokonaniu skutecznej płatności otrzyma maila potwierdzającego rezerwację miejsca.

13. Z chwilą dokonania skutecznej płatności między Użytkownikiem a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.

14. Wszelkie dane dotyczące płatności zawarte są w potwierdzeniu wstępnej rezerwacji otrzymanej przez Organizatora.

15. Uczestnik może odwołać swój udział w Warsztatach najpóźniej na 30 dni przed planowanym dniem rozpoczęcia Warsztatów, o którym mowa w pkt. 3 powyżej. Wówczas przysługuje mu zwrot wpłaconej kwoty, o której mowa w pkt. 5 powyżej. Zwrot zostanie dokonany na wskazane konto w ciągu 7 dni od otrzymania maila potwierdzającego przyjęcie odwołania rezerwacji.

16. W przypadku odwołania rezerwacji w terminie do 14 dni przed planowanym dniem rozpoczęcia Warsztatów, o którym mowa w pkt. 3 powyżej, wpłacona kwota, o której mowa w pkt. 5 powyżej, zostaje zatrzymana w wysokości 50% przez Organizatora, a dotychczasowa rezerwacja ulega odwołaniu. Zwrot pozostałych 50% wpłaconej opłaty, o której mowa w punkcie 5 powyżej, zwrócony zostanie w ciągu 7 dni od otrzymania od Organizatora maila potwierdzającego przyjęcie odwołania rezerwacji.

17. W przypadku odwołania rezerwacji w terminie krótszym niż 14 dni przed planowanym dniem rozpoczęcia Warsztatów, o którym mowa w pkt. 3 powyżej, wpłacona kwota, o której mowa w pkt. 5 powyżej, zostaje zatrzymana przez Organizatora, a dotychczasowa rezerwacja ulega odwołaniu.

18. Kwota do zapłaty za udział w Warsztatach podawana jest w opisie Warsztatu znajdującym się na stronie internetowej https://szkolenia.joannahalaj.pl oraz na stronie Fundacja Instytut Zdrowia Psychosomatycznego na Facebooku w zakładce „Wydarzenia”.

19. Organizator Warsztatów odpowiada za ich zorganizowanie.

20. Koszty dojazdu na miejsce Warsztatów stanowią koszt własny każdego Uczestnika. Uczestnictwo w Warsztatach nie obejmuje ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).

21. Uczestnikiem zajęć w ramach Warsztatów może zostać osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

22. Uczestnicy zajęć zobowiązani są do przestrzegania porządku, właściwego zachowania się i wyrażania w sposób nie zakłócający innym osobom udziału w warsztatach.

23. Osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających mają bezwzględny zakaz wstępu na zajęcia.

24. Uczestnictwo w poszczególnych punktach programu Warsztatów nie jest obowiązkowe, przy czym brak uczestnictwa z przyczyn leżących po stronie Uczestnika nie będzie stanowił podstawy do domagania się obniżenia opłaty, o której mowa w pkt. 18 powyżej.

25. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w grafiku, czy też terminu Warsztatów w przypadku nadzwyczajnych okoliczności (np. choroba prowadzącego zajęcia, obostrzenia epidemiologiczne, zdarzenia losowe, itp.) lub w przypadku braku zebrania się  wystarczającej liczby Uczestników, o czym Organizator poinformuje Uczestników Warsztatu z odpowiednim wyprzedzeniem.

26. Organizator może odwołać Warsztaty przed planowanym wydarzeniem w przypadku wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych, niezależnych od Organizatora (m.in. obostrzeń epidemiologicznych) lub w przypadku braku zebrania się wystarczającej liczby Uczestników, o czym Organizator poinformuje Uczestników telefonicznie albo mailowo. Wówczas następuje zwrot całej wpłaconej tytułem uczestnictwa w Warsztatach sumy pieniędzy w terminie 5 dni roboczych od dnia poinformowania Uczestnika o konieczności odwołania Warsztatów. Z tytułu odwołania Warsztatów Uczestnikom nie przysługuje dodatkowe roszczenie odszkodowawcze.

27. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki będące wynikiem niestosowania się przez Uczestników do niniejszego Regulaminu, zasad obowiązujących, programu oraz zalecanych instrukcji.

28. Wszystkie kwestie organizacyjne, a także szczegóły dotyczące Warsztatów wysyłane są mailowo na minimum 7 dni przed terminem rozpoczęcia Warsztatów.

29. Organizator i Uczestnicy zobowiązują się do zachowania tajemnicy oraz pełnej dyskrecji dotyczącej przebiegu Warsztatów oraz informacji, które posiedli w trakcie trwania Warsztatów o innych Uczestnikach.

30. Wszelkie informacje, działania stosowane na Warsztatach są przedmiotem praw autorskich i podlegają ochronie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

31. Użytkownik będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej z Organizatorem umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Użytkownik musi poinformować Organizatora o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając maila na adres: fundacja.instytut.zdrowia@gmail.com

32. Zachowanie terminu odstąpienia uważa się za zachowane, gdy w powyższym terminie Użytkownik wyśle odstąpienie od umowy drogą mailową.

33. W przypadku, gdy Konsument weźmie udział w Warsztacie zgodnie z art. 39 Ustawy o prawach konsumenta, nie przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy.

34. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

35. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Organizator zwraca wpłatę niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Użytkownik został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

36. Użytkownik może składać reklamacje dotyczące wykonanej usługi Warsztatów lub samego procesu zakupowego.

37. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Organizatora fundacja.instytut.zdrowia@gmail.com. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Organizator wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.

38. Organizator ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

39. Organizator działa zgodnie z prawem polskim, w tym z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

40. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych  oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO) informujemy, że:
1) Administratorami danych osobowych Uczestnika są Joanna Hałaj i Edyta Dedek
2) Dane osobowe uczestnika są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO i art. 6
ust. 1 lit. f RODO
3) Celem przetwarzania danych osobowych jest organizacja warsztatów, dochodzenie ewentualnych roszczeń związanych ze świadczeniem usług lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami, rozliczenia udziału w warsztatach
4) Administrator informuje, że podanie danych osobowych jest wymogiem umownym. Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy
5) Administrator informuje, że każdy Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizacji jak również ma prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu odnośnie do przetwarzania, ograniczenia przetwarzania oraz do usunięcia danych osobowych, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne
6) Administrator informuje, że dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez cały okres świadczenia usług na rzecz uczestnika, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych
7) Dane osobowe Uczestnika nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
8) Administrator informuje, że dane osobowe Uczestnika mogą być udostępniane wyłącznie na podstawie obowiązującego prawa
9) Dane osobowe Uczestnika nie będą przekazywane do państwa trzeciego (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy)
10) Administrator informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych tj. do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2
11) W celu realizacji przysługujących uprawnień oraz innych spraw dotyczących przetwarzania przez Administratora danych osobowych prosimy o kontakt na adres mailowy: fundacja.instytut.zdrowia@gmail.com

Dane kontaktowe:
1. Adres Sprzedawcy: Fundacja Instytut Zdrowia Psychosomatycznego;
Mikołaja Kopernika 18A/11A, 35-002 Rzeszów, Polska; NIP: 8133861892

2. Adres e-mail Sprzedawcy: fundacja.instytut.zdrowia@gmail.com; tel. +48 502 122 257

___

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (Informacje te należy skopiować i odesłać mailem na adres fundacja.instytut.zdrowia@gmail.com tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

Data, miejscowość:
Adresat: Fundacja Instytut Zdrowia Psychosomatycznego; Mikołaja Kopernika 18A/11A, 35-002 Rzeszów, Polska; NIP: 8133861892
Nadawca: [Imię i nazwisko konsumenta, dane kontaktowe]

Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu:
Jednocześnie proszę o zwrot wpłaconej należności w wysokości … (kwota w PLN) na konto:

Nazwa banku: [Bank konsumenta]
Numer konta: [Numer konta konsumenta]